Banana fish

Mitt narcissist tänkande håller sakta men säkert på att ta över min vardag, och mina tvångstankar också dessutom. Ja - det är väl förjäkla onödigt med tvångstankar och dylikt och ja - jag borde fokusera på annat osv.
Men jag vet faktiskt inte om jag har någon lust att bryta mitt tänkande, det mesta funkar ju rätt bra ändå.
Så lägg över alla pedagogiska snack om att det kan leda till större problem på någon annan stackars sate.

Och apropå människors tänkande och psyke ska jag dra till med några timmars socialpsykologi pluggande, usch. Jag skulle kunna sitta och titta på det egentligen uttjatade (men ack så hemligt älskade) Jerry Springer eller Girls of the Playboy mansion.



- Om man möter eller hittar någon som man delar åsikter och synsätt med, finns det många som tänker ''Åh, vi tänker likadant!'', jag skulle snarare tänka ''Jasså, hon tänker som mig''. -


 
Överväger att färga håret som Audrey Kitching ( på bilden ).

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vacker bild!

Postat av: Lisa

Haha, ja men det är väl klart att man tänker att hon tänker som en själv? Man har ju trott att det är en personlig grej all the time och sen tänker denne likadant. Eftersom man var medveten om sitt eget tänkande först så tänker man att denne tänker likadant som EN SJÄLV och inte att VI tänker likadant. Typ.

2008-02-04 @ 08:54:34
URL: http://hahanotsomuch.blogg.se
Postat av: Lisa

"Ok"
Om vi ändå ska snacka om saker vi stör oss på så visst, jag får lust att döda folk som särskriver.
"narcissist tänkande"

2008-02-05 @ 11:39:55
URL: http://hahanotsomuch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback