Due to michaela

http://wickedplastic.blogspot.com/

Min andra blogg, håll ett kärt öga på den också, då jag uppdaterar den oftare via mobilen!

För att snorungen uppdaterar varje dag!
Så jag ska försöka ha lika mycket värdelös fritid - mhmm i DOUBT it michaelA -

Jag har dom där satans ögonproblemen igen, jag såg så pass dubbelt på psykologilektionen idag att jag var tvungen att blunda för att inte bli..illamående?
Så hursomhelst, när man blundar och bara har sovit åtta timmar på två dagar så är det inte helt otänkbart att..man somnar på bänken, visst...? Eller ja, för dom som inte vet det så har jag väldigt lätt för att somna - överallt och närsomhelst. Så min lärare tror självklart att jag nästan sitter och säger -du suger- i ansiktet på honom, mer eller mindre (mer bildigt talat dessutom).
Neej, jag kände att just den här dagen då jag gått upp en halvtimme tidigare för att fixa sista knycket med en 20 min redovisning om amerikanska revolutionen och fått tillbaka två provresultat, har dubbelseende och träningsvärk - ja är jag ju som mest sugen på 2½ timmas predikan om socialpsykologi, jag menar , pfft vem skulle inte vara det? Och ja, det bästa med evighetstimmarna är att man riktigt kan se dagens alla skepnader genom fönstret, lektionen börjar, fullt dagsljus ute, lektionen slutar - riktigt midnattsblå färg ute. Jag bara älskar att sitta och titta ut på hur allt går mig passerat medans jag får nöjet att glo på en whiteboard med text jag ändå aldrig ser :D

Efter det här kände jag behov av kontakt med världen utanför klassrummen så jag ringde Michaela och frågade vart hon var, drog till skanstull och mötte. Där tog vi en kort promenad ner till naturgodiset och tillbaka till tunnelbanan, fikade på Pierrot och drog till Beyond Retro där jag köpte ett underklädeslinne, ett halsband och ett par örhängen. Dissade henne ganska fort dock, min träning hade redan börjat och jag orkade inte få 150 extra amhävningar för försening och glömda handskar...
Även om Kung Fu är pleasure!

Bloggar nu 02:00 för jag såg precis klart på filmen Walk the line, en film om Johnny Cash liv. Den var riktigt bra!
Rent it! Buy it! Eat it..?

Laddar upp ett bar bilder eller så imorrn i believe, mest för att jag vill ha dom någonstans, sen är det ju kul om andra tycker det är kul med bilder, right?

Kommentarer
Postat av: zeth

Du borde hora åt mig, och köpa julklappar till mig, det hade varit bra :)

Postat av: zeth

haha fan, du gör mig så förvirrad! :D

2007-12-11 @ 14:50:25
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: Lisa

Men fan vad bra du skriver älskling, jag blir alldeles till mig! Haha, älskar hur du beskrev detdär med hur ljust och mörkt det var ute. Puss!

2008-01-17 @ 23:24:16
URL: http://thevolcomstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback