Vi kör den typiska; Söndagsångest

Så är den här igen för 48:e gången ganska exakt i år. Söndagsångest. Söndagsbitterhet. Jag beter mig som en tjurig snorvalp på 6 bast. Och jag kan inte hjälpa det, eller uppbringa ork för att förhindra det.
Det är för den här förbannade städningen som krävs, och pluggandet, och känslan av att tiden rinner ur mina händer och jag kan inte göra något åt det. Ibland vore det skönt med någon som sa ''Goodbye Mr. Anderson..'' till en. Men skitsamma, det är bara fyra söndagar kvar på året, och dom två sista är jag fri!

Och apropå söndagar så hämtar jag
Hanna på Arlanda nästsista söndagen i december månad. Blir nog den bästa söndagen 2007.
Fredagen innebar en fika med Amanda på Sturekatten :*
Såg SAW 4 , med Erika,Fredrik & Jesper, jag fattar inte att den har blivit så sågad! Den är bra, till och med jättebra, inte den bästa men inte  fan är den dålig! För dom som inte visste så är det x japan som gör slutlåten till filmen( singeln heter I.V), och jag har för mig att dir en grey har en låt med i soundtracket också, inte säker dock!
Se den, lätt värd ju!
Fast sen så är jag ju ett SAW-fan...
Efter det hittade jag Jackie och Adrian vid Norrmalms torg så jag hänkade på till Beckmans festen. End of night.

Lördagen innebar inget alls, eller det beror på hur man ser sova-äta-sova-Clueless-äta-parapara-Spirited Away-sova. Tänkte gå på NONO knockout men Adrian fastnade tydligenpå Monkifesten, och sen blev det försent och jag pallade inte göra något åt det ;)
Söndagen(eller idag) gick jag upp halv elva och åkte till stan för att möta rika cupcakelove och tralla runt med ett par timmar tills hon åkte tillbaka till Storebro. Köpte en finfin klänning på Team Nihilist dock, yeaahh ;)

image3



Början på min måste-lista;
1. Klura ut julklappar
2. Pussa Hanna gul och blå
3. Kirra Vivienne örhängena
4. Kirra kläder från Pinky Girls
5. Se filmen The Eye

Kommentarer
Postat av: zeth

Du skulle uppdatera, dumma satte! :@

Postat av: ema

du verkar helmysig!

2007-12-06 @ 20:06:22
URL: http://obstinate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback